Punktualność Ryanaira w grudniu wyniosła 92%

89% Pasażerów Ryanaira Ocenia Lot “Doskonale/Bardzo Dobrze/Dobrze”

Ryanair, dziś (7 stycznia) opublikował grudniowe statystyki w zakresie obsługi klienta. Punktualność Ryanaira wyniosła 92%,

W erze, w której należy przywrócić zaufanie klientów do podróży lotniczych, Ryanair jako linia lotnicza nr 1 w Europie, ​​spełnia oczekiwania podróżnych w zakresie obsługi klienta oraz bezpieczeństwa. Ryanair opublikował także grudniowe wyniki ankiety ‘Rate My Flight’, w których 89% z prawie 11.000 respondentów oceniło swój lot “doskonale/bardzo dobrze/dobrze”, pasażerowie wysoko ocenili załogę pokładową (94%), serwis na pokładzie (92%), wybór posiłków i napoji (86%) oraz proces wejścia na pokład (84%).

Po wprowadzeniu pełnego zestawu wytycznych dotyczących ochrony zdrowia klientów i załogi, po ponownym rozpoczęciu podróży lotniczych 1 lipca 2020 r., Ryanair pragnie zwiększyć świadomość tych środków bezpieczeństwa podejmowanych na wszystkich lotach, w każdym samolocie i na każdym rynku.

 

Grudzień – Rate My Flight Doskonale/Bardzo dobrze/dobrze
Ogólne wrażenie 89%
załoga pokładowa 94%
serwis na pokładzie 92%
Wybór posiłków i napoji 86%
proces wejścia na pokład 84%

 

Dara Brady z Ryanaira powiedział:

“Linie lotnicze Grupy Ryanair przewiozły w grudniu 1,9 miliona pasażerów, a nasza punktualność wyniosła 92%.

Nasze inicjatywy w ramach lotów w reżimie sanitarnym jak codzienna dezynfekcja, obowiązkowe maski na twarz oraz płatności bezgotówkowe mają na celu zapewnienie naszym klientom pewności podczas latania z nami.

Cieszymy się, że aż 89% pasażerów z prawie 11.000 respondentów ankiety „Rate my flight” oceniło grudniową podróż Ryanairem „doskonale/bardzo dobrze/dobrze”. Aplikacja „Rate my flight” pozwala ocenić poszczególne aspekty w realnym czasie zaraz po wylądowaniu. Bardzo dziękujemy za wszystkie oceny, które są dla podstawą do stałej poprawy jakosci” 

Dodaj komentarz