Punktualność Ryanaira W Styczniu Wyniosła 90% (Z Wyłączeniem Atc) 92% Pasażerów Ryanaira Ocenia Lot “Doskonale/Bardzo Dobrze/ Dobrze”
Ryanair opublikował styczniowe statystyki w zakresie obsługi klienta, które potwierdzają pozycję numer 1 Ryanaira:
- Punktualność Ryanaira wyniosła 90% (z wył. opóźnień spowodowanych przez ATC)
- Niedobory kadrowe wśród kontrolerów ruchu ATC spowodowały opóźnienia ponad 2,900 lotów (5%)
Styczeń | 2018 | 2019 |
Punktualność (z wył. ATC) | 91% | 90% |
Ryanair opublikował także miesięczne wyniki ‘Rate My Flight’, w których 92% pasażerów oceniło swój lot “doskonale/bardzo dobrze/dobrze”, pasażerowie wysoko ocenili również proces wejścia na pokład (87%), załogę pokładową (94%), serwis na pokładzie (93%) oraz wybór posiłków i napoji (82%).
Styczeń – Rate My Flight | Doskonale/Bardzo dobrze/dobrze |
Ogólne wrażenie | 92% |
wejście na pokład | 87% |
załoga pokładowa | 94% |
serwis na pokładzie | 93% |
wybór posiłków i napoji | 82% |
Kenny Jacobs z Ryanaira powiedział:
“Ryanair przewiózł w styczniu ponad 10 milionów pasażerów, nasza punktualność wyniosła 90% (z wyłączeniem ATC). Pomimo niedoborów kadrowych wśród kontrolerów ruchu lotniczego ATC we Francji, Niemczech oraz Wielkiej Brytanii, które spowodowały opóźnienia ok. 5% lotów, nasza punktualność nadal znajduje się na najwyższym poziomie.
Niedobory kadrowe wśród kontrolerów ruchu lotniczego ATC są nieakceptowalne i wraz z innymi liniami lotniczymi wzywamy rządy krajów europejskich oraz Komisję Europejską, aby zadbały przede wszystkim o prawa pasażerów, a nie małych, ale silnych związków zawodowych ATC. Komisja Europejska oraz rządy krajów członkowskich powinny zapobiec kolejnemu wakacyjnemu chaosowi poprzez właściwe obsadzenie wakatów ATC.
Cieszymy się, że 92% spośród 75.000 pasażerów oceniło styczniowy lot Ryanairem “doskonale/bardzo dobrze/dobrze”. Funkcja “Rate My Flight” jest dostępna w aplikacji Ryanair i umożliwia ocenę poszczególnych elementów podróży w realnym czasie. Bardzo cenimy sobie wszystkie opinie, pomagają nam one w dalszym usprawnianiu naszych usług.”