Punktualność Ryanaira We Wrześniu Wyniosła 98%

91% Pasażerów Ryanaira Ocenia Lot “Doskonale/Bardzo Dobrze/Dobrze”

Ryanair, dziś (5 października) opublikował wrześniowe statystyki w zakresie obsługi klienta:

  • Punktualność Ryanaira wyniosła 98%

Ryanair opublikował także wrześniowe wyniki ankiety ‘Rate My Flight’, w których 91% z prawie 57.000 respondentów oceniło swój lot “doskonale/bardzo dobrze/dobrze”, pasażerowie wysoko ocenili załogę pokładową (94%), serwis na pokładzie (92%), wybór posiłków i napoji (85%) oraz proces wejścia na pokład (89%).

 

Wrzesień – Rate My Flight Doskonale/Bardzo dobrze/dobrze
Ogólne wrażenie 91%
załoga pokładowa 94%
serwis na pokładzie 92%
Wybór posiłków i napoji 85%
proces wejścia na pokład 89%

 

Dara Brady z Ryanaira powiedział:

“Linie lotnicze Grupy Ryanair przewiozły we wrześniu 5,1 miliona pasażerów, a nasza punktualność wyniosła 98%.

Cieszymy się, że aż 91% pasażerów z prawie 57.000 respondentów ankiety „Rate my flight” oceniło wrześniową podróż Ryanairem „doskonale/bardzo dobrze/dobrze”. Aplikacja „Rate my flight” pozwala ocenić poszczególne aspekty w realnym czasie zaraz po wylądowaniu. Bardzo dziękujemy za wszystkie oceny, które są dla podstawą do stałej poprawy jakosci” 

Państwa opinie zachęcają nas do ciągłego podnoszenia poziomu obsługi klienta. Jest to szczególnie ważne w czasie pandemii Covid, kiedy regularnie oceniamy skuteczność naszych nowych środków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz gdy wspólnie z naszymi pracownikami staramy się zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa podróży .”

Dodaj komentarz