STAR ALLIANCE z nowym partnerem

Rada Dyrektorów Generalnych Star Alliance, która zebrała się przy okazji 75. Walnego Zgromadzenia IATA w Seulu, zatwierdziła wniosek THAI Smile Airways na dołączenie do modelu „Connecting Partner”.
Model ten został ustanowiony w ramach Star Alliance w czerwcu 2016 r. jako uzupełnienie modelu członkowskiego.
W odróżnieniu od pełnego członkostwa wymagającego nawiązania stosunków handlowych ze wszystkimi pełnymi członkami sojuszu, bardziej regionalny zakres modelu „Connecting Partner” wymaga jedynie nawiązania relacji z minimum trzema przewoźnikami.
Klienci podróżujący na trasie wymagającej przesiadki pomiędzy linią lotniczą będącą częścią Star Alliance, a linią będącą częścią modelu „Connecting Partner” otrzymają standardowy pakiet świadczeń dla klientów sojuszu, takich jak odprawa pasażerów i bagażu do miejsca docelowego. Dodatkowo klienci, którzy osiągnęli Status Star Alliance Gold w ramach programu „frequent flyer” otrzymają specjalne korzyści.
Po spełnieniu wszystkich wymogów wstępnych, czego spodziewamy się do końca roku, THAI Smile Airways staną się drugim przewoźnikiem w ramach modelu „Connecting Partner”, dołączając do Juneyao Airlines, które działają w tym charakterze od 2017 r.
Członkowie modelu „Connecting Partner” pozwolą Star Alliance na zamknięcie luk, które mogą istnieć w ramach połączeń regionalnych. THAI Smile Airways doda 11 nowych destynacji do sieci połączeń Star Alliance, która obecnie składa się z 1300 lotnisk w 194 krajach. Jeffrey Goh, Dyrektor Generalny Star Alliance powiedział: „Trzy lata po wdrożeniu nowego programu, mogę z przyjemnością ogłosić, że THAI Smile staną się nowym członkiem modelu Star Alliance pod nazwą „Connecting Partner”, który pomoże nam wzmocnić swoją pozycję wiodącego sojuszu linii lotniczych.
Partnerstwo z pierwszym przewoźnikiem w ramach modelu „Connecting Partner” – Juneyao Airlines przekroczyło oczekiwania obydwu stron i mamy nadzieję, że dzięki dołączeniu THAI Smile Airways, nasi klienci będą mieli jeszcze większą możliwość wyboru”.

Charita Leelayudth, p.o. Dyrektora Generalnego THAI Smile Airways powiedziała: „Jesteśmy zachwyceni, że Rada Dyrektorów Star Alliance zatwierdziła THAI Smile do dołączenia do modelu „Connecting Partner”. Daje nam to unikalną możliwość stania się częścią oraz skorzystania z szerokiej siatki Star Alliance i jednoczesnego realizowania własnego modelu biznesowego, świadcząc wysokiej klasy usługi przewozowe dla nowoczesnych podróżujących w przystępnych cenach”.

Usytuowane w Bangkoku, THAI Smile Airways rozpoczęły wdrażanie technologii i powiązań, które pozwolą im na rozpoczęcie świadczenia usług na rzecz klientów Star Alliance w roku 2020, kiedy to ich oferta zacznie obejmować świadczenia dla pasażerów ze statusem Star Alliance Gold podróżujących z przesiadkami, w tym odprawę priorytetową, dostęp do saloniku THAI Smile, i priorytetowe dostarczanie bagażu.

lot.com

Dodaj komentarz