Testuj Chatbota z Wrocławskiego lotniska
Chatbot lotniska to wirtualny, interaktywny asystent pasażerów, działający w czasie rzeczywistym. Ułatwi korzystanie z portu, powiadomi na bieżąco o statusie rejsu, pomoże w planowaniu podróży, ponieważ jest zintegrowany z popularną wyszukiwarką połączeń. Odpowiada też m.in. na kilkaset pytań najczęściej zadawanych przez pasażerów. Zakres jego możliwości jest niezwykle bogaty. Przygotowanie aplikacji opartej na Messengerze jest na ostatniej prostej, do jej uruchomienia potrzebne są już tylko finalne testy przeprowadzone przez realnych użytkowników. Dlatego port zaprasza kilkadziesiąt osób, które chciałyby wcielić się w rolę testerów.
– Jako pierwsi będą mieli okazję wypróbować nasz chatbot, sprawdzić jego możliwości i wszystkie funkcjonalności. Z niecierpliwością czekamy na ich opinie, bo to właśnie z myślą o naszych pasażerach uruchamiamy to narzędzie – mówi Dariusz Kuś, prezes Portu Lotniczego Wrocław.
Testerem może zostać każdy – niezależnie od tego, czy ktoś akurat wybiera się w podróż lotniczą, czy nigdy jeszcze samolotem nie leciał. Wystarczy zgłosić chęć udziału w testach na oficjalnym fanpage’u Portu Lotniczego Wrocław. Wybrane zostaną te osoby, które w najciekawszy i najbardziej przekonujący sposób uzasadnią, że to właśnie one powinny wypróbować chatbot wrocławskiego lotniska. Warunkiem jest uruchomienie aplikacji Facebook Messenger na swoim urządzeniu mobilnym. Czas na zgłoszenie trwa do 4 lutego, do godz. 9.00. Testy potrwają tydzień, zaś testerzy mogą liczyć na nagrody niespodzianki.
Port Lotniczy Wrocław jest pierwszym lotniskiem w Polsce wprowadzającym tego typu aplikację. Co więcej, takie rozwiązanie funkcjonuje na niewielu lotniskach europejskich.
– Chatbot to kompleksowe, cyfrowe narzędzie. Oznacza nową jakość w obsłudze pasażerów wrocławskiego lotniska – podkreśla Dariusz Kuś.
Lotnisko planuje uruchomienie chatbota w lutym tego roku.
Źródło: Newseria