Ryanair liderem w Europie

Ryanair opublikował statystyki z grudnia, z których wynika, iż linia lotnicza jest liderem w Europie pod względem obsługi klienta. Punktualność w ubiegłym miesiącu wyniosła 79%, a ilość reklamacji wyniosła 3 na 1000 pasażerów. Ponadto zanotowano mniej niż 1 reklamację w zakresie bagażu na 3000 pasażerów. Robin Kiely z Ryanaira poinformował: “Ryanair przewiózł w grudniu 9,3 miliona pasażerów. Punktualność naszych lotów (z ponad 52.000) wyniosła 79%, to o 5 punktów procentowych mniej w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej, przyczyną były wyjątkowe opady śniegu, które doprowadziły do zamknięcia niektórych lotnisk 10,11 oraz 27 grudnia. W ramach realizacji 4. roku programu „Always Getting Better” klienci Ryanaira korzystają z nowych udogodnień oraz najtańszych lotów.”

Dodaj komentarz