Oferta Last Minute, rabat do 50% – w Rainbow kolejna odsłona kampanii Lato 2019.

Reklama kontynuuje format rozpoczęty jesienią i porównuje wakacje z Rainbow do filmowej historii pełnej przeżyć. Przygotowana przez Fat Baby multimedialna kampania ma na celu przekonać Klientów, że należy się pospieszyć – bo najlepsze oferty szybko znikają!

Wybór kierunków wczasowych na Lato 2019 jest ogromny i obejmuje praktycznie cały basen Morza Śródziemnego od Portugalii po Turcję i od Bułgarii po Tunezję. Po raz pierwszy Rainbow oferuje też wypoczynek na greckich wyspach Lesbos i Kalymnos gdzie ciągle można poczuć prawdziwą grecką gościnność, a turystyczne miejscowości ciągle zachowały swój nadmorski urok. Nowością na Lato 2019 jest też orientalny Muskat w Omanie który zachwyca położeniem między górami a morzem oraz czystością i zielenią. Z dalszych kierunków klienci mogą wybrać karaibski szlagier – Dominikana z pięknymi plażami i doskonałej jSpot jest dostępny również na oficjalnym serwisie Rainbow na YT: https://www.youtube.com/watch?v=eJeLH61T2g8akości hotelami – coś dla wszystkich którzy kochają tropikalne wyspy.
Działania promocyjne obejmują swym zasięgiem: ogólnopolską telewizję, internet, VOD, kino, OOH, materiały reklamowe w oddziałach Rainbow oraz biurach podróży sprzedających oferty touroperata. Kampania prowadzona jest na poziomie ogólnopolskim i lokalnym.

Spot jest dostępny również na oficjalnym serwisie Rainbow na YT:
https://www.youtube.com/watch?v=eJeLH61T2g8

Źródło: r.pl

Dodaj komentarz