eSky.pl i Wolt z kampanią “Kulinarne podróże”
- Firma eSky.pl – internetowe biuro podróży – we współpracy z platformą online do zamawiania jedzenia Wolt uruchomiła kampanię “Kulinarne podróże”, która jest zachęca klientów marek do zwiedzania gastronomicznego świata i bycia kulinarnymi eksploratorami. Pomysł na kampanię powstał w ramach inicjatywy eSky – #poLECIMY.
- #poLECIMY to idea, która łączy w sobie działania o charakterze content marketing we współpracy z blogerami podróżniczymi, kampanie wokół podróżowania ze znanymi markami, a także serię aktywacji użytkowników Social Media
Kampania “Kulinarne podróże eSky.pl x Wolt”, która powstała w wyniku współpracy eSky.pl oraz Wolt, skupia się wokół tematu podróży gastronomicznych po całym świecie. Będzie ona trwać przez 2 miesiące, a klienci marek będą mogli przenieść się w 4 różnorodne i popularne regiony kulinarne, aby zasmakować autentycznych potraw tamtejszych kuchni. W ramach kampanii, będzie można poznać kolejno kuchnię azjatycką, amerykańską i włoską. W ostatnim etapie “Kulinarnych podróży eSky.pl x Wolt”, poprzez aktywację w Social Media, odbiorcy sami zadecydują kuchnię jakiego kraju chcą poznać. Akcja skierowana jest do osób, które tęsknią za dalekimi podróżami oraz wspominają przeszłe wyprawy, a także tzw. “foodies”.
“Kampania ta jest naszą odpowiedzią na wprowadzone restrykcje dla podróżników. Z badania “eSky.pl”: podróże po COVID-19”, przeprowadzonego w maju br., wynika, że podczas kwarantanny 84% aktywnych podróżników marzy o nowych podróżach. Dlatego tę kampanię szczególnie kierujemy do nich, zapewniając im niesamowite uczucia i doznania, m.in. przez poznawanie lokalnych smaków. Wierzymy, że ta wspólna kulinarna wyprawa sprawi, że kolejny kierunek podróży będzie inspirowany ulubionymi smakami.” – mówi Katarzyna Hauton, Global Brand Manager z eSky.pl
Kampania “Kulinarne podróże” wspierana będzie poprzez specjalne promocje w aplikacji Wolt na poszczególne kuchnie świata oraz różnorodne aktywacje w formie konkursów w kanałach Social Media obu marek. Za realizację kampanii odpowiadają wewnętrzne działy marketingu marek. Kampania obejmuje wyłącznie działania w digital’u: Social Media, E-mail marketing, Web i App push oraz w ramach blog’a eSky.
„W obecnych realiach wciąż panujących ograniczeń, ludzie potrzebują namiastki wolności bardziej niż kiedykolwiek. Silniejsza chęć odkrywania świata budzi się w nas każdego lata a wiemy, że podróże nieodłącznie kojarzą się z nowymi smakami. Pragniemy, aby tego lata egzotyka zawitała do drzwi naszych mieszkań w postaci dań ulubionych kuchni zagranicznych. Zmieńmy się w kulinarnych eksploratorów i wyślijmy nasze podniebienia w podróż dookoła świata” – komentuje Nicolas Jedraszak, General Manager Wolt Polska.
Kiedyś znów #poLECIMY
Inicjatywa #poLECIMY to idea, której celem jest przywrócenie optymistycznego dystansu do świata i tego, co spotkało nas wszystkich. W ramach inicjatywy marka eSky.pl chce wejść w dialog ze swoimi klientami, zarówno o podróżach odbytych, jak i planowanych. Zachęca także do planowania i wizualizowania marzeń o kolejnych podróżach, które wkrótce będzie można ziścić
Do inicjatywy marki eSky.pl dołączyli popularni blogerzy turystyczni, którzy dzielili się swoimi wspomnieniami z przeszłych podróży na łamach bloga eSky.pl. We współpracy z blogerami powstała seria artykułów o podróżach, gdzie blogerzy opowiadają o swoich wyprawach w różne zakątki świata. W #poLECIMY wzięli udział m.in. twórcy Tasteaway.pl, GdzieWyjechać.pl, Czasnawywczas.pl, RobiMYpodroze.pl, ReadyForBoarding.pl oraz inni.
Więcej o #poLECIMY można znaleźć pod linkiem na blogu eSky.